7 Kasım 2014 Cuma

Deniz Büyürken

Selamlar,

Bu blogu kızım Deniz'in büyümesini kayıt altına almak için oluşturmaya karar verdim. Bir sürü fotoğraf, anı olacağını fark ettim ve bunları hatırlamak-hatırlatmak için yazmanın iyi fikir olduğunu düşündüm.

Bu arada küçük kendimizin (eşim ve denizle) yaşadığımız tecrübelerden öğrendiklerimizi notlar haline getirmenin iyi fikir olduğuna karar verdim. Fotoğraf albümleri kalabalık içinde kaybolurken küçük notları bilgisayar ortamında saklamaktanda burada günlük şeklinde hazırlamak daha iyi olur gibi.

Deniz de büyüyünce bunlara bakar ve negerek vardı ki der belki. Belki de "benim babam bitane yeaa" der. Bakalım hangisi olacak  :)

Porco


Bu işleri gözü kapalı beceren canım kocacığım iyi ki akıl etmiş ve hazırlamış bu blogu. Bana da başından beri yaz dediyse de ancak kendime gelip bilgisayar başına oturabildim - deniz 4 aylık oldu :)

Ben de başlangıçta biraz hamilelere tavsiyeler ile başlayıp sonrasında ay ay denizle ilgili yaşananları, anıları ve bebekle hayata dair tavsiyeleri naçizane paylaşmak istiyorum.

Umarım bizler için olduğu kadar deniz için de güzel bir hatıra olarak kalır.

Banu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder